Slide toggle

Steffie’s Crafts

Het mooie van naaien: je kan een hoop dingen naar wens maken waardoor het uniek wordt.

Neem een kijkje in de webshop. Heb je hulp nodig of vind je niet wat je graag zou willen op de site. Neem dan gerust contact op, dan gaan we samen kijken wat er allemaal mogelijk is.

Heeft u een vraag?

Maandag - Vrijdag: 09:00 - 17:00 Jan Vermeerplein 15, 2678 AR, De Lier info@steffiescrafts.nl

Retouren en Garantie

Retouren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.

U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangen van uw retour terugstorten via ons betalingssysteem mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Retoursvoorwaarden

Mochten wij een item retour ontvangen dat niet aan onderstaande retoursvoorwaarden voldoet, dan kunnen we deze helaas niet retour accepteren.  Wij zullen het pakket naar u terugsturen (de verzendkosten zijn voor uzelf)

Voordat u artikelen retour stuurt dient u eerst contact met ons op te nemen.

Het item mag niet gedragen, gewassen of beschadigd zijn. De labels dienen aan het item bevestigd te zijn (als deze er aan zitten)

Bestellingen die buiten het retourtermijn van 14 dagen vallen, worden niet retour genomen.

Items uit de sale/stapelkorting mogen NIET geruild of geretourneerd worden.

Er wordt geen wasgarantie gegeven. Problemen na het wassen zijn op eigen verantwoordelijkheid.

Retouradres:
Steffie’s Crafts
Jan Vermeerplein 15
2678 AR De Lier

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.

Als een artikel direct na ontvangst niet goed is, dient u dit zo snel mogelijk aan ons kenbaar te maken. Neem in dit geval contact met ons op zodat wij het problemen kunnen oplossen.